Re: Dwa komputery - jeden monitor - jaki przełącznik ?

Autor: Demski Sebastian <sdemski_at_wp.pl>
Data: Wed 18 Jan 2006 - 10:18:10 MET

Użytkownik "Jacek" <no_spam_mikraw@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dqfpei$j76$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Szukam jakiegoś prostego przełącznika (nie KVM) aby móc korzystać z
> jednego
> monitora dla dwóch komputerów (oczywiście nie w jednym czasie). Często
> podpinam
> pod swój monitor inne komputery a ciągłe wyciąganie wtyczki nie jest zbyt
> wygodne. Czy ktos spotkał jakiś rozgałęziacz z przełącznikiem lub nawet
> bez
> niego ?

takie przełączniki (elektroniczne KVM) znajdziesz na allegro w cenie do
70PLN. Mam taki za coś około 60PLN i w porównaniu do mechanicznego, którego
miałem wcześniej to niebo a ziemia: wygoda i jakość obrazu z monitora o
niebo lepsza. Pozatym oczywiście można mieć uruchomione jednocześnie dwa
kompy z tymi przełącznikami.

Pozdrawiam. Seba