Aristo smart 270 i wyjscie audio

Autor: Grzegorz Różański <radmor_at_tenbit.pl>
Data: Wed 18 Jan 2006 - 10:04:47 MET

Zakupilem takiego notebooka jak w temacie (powiedzmy, ze nie mialem innego
wyjscia) i chcialem zapytac o wyjscie audio. Ogladalem w nocy film na
sluchawkach i zauwazylem, ze kiedy od czasu do czasu wlacza sie wiatrak to w
sluchawkach slychac hmm brzydko mowiac pierdzenie. Kiedy sie slucha muzyki
nie slychac tego, ale jednak w filmie sa ciche momenty i to bardzo
przeszkadza.
Moglby ktos sprawdzic na swoim modelu to co opisuje? Nie mam jeszcze
podbitej gwarancji i czy cos takiego jest wada, ktora daje mi mozliwosc
wymiany na inny model i ze nie bedzie juz tego 'efektu'?

pozdrawiam