Czy padła płyta ???

Autor: kjuzik <kjuzikk_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 18 Jan 2006 - 09:47:55 MET

kupiłem Płytę główną Gigabyte GA-8I945PL-G złożona została w obudiwie I-BOX
Wings i pojawił się problem od samego początku komputer nie chciał się
uruchomić tzn. uruchamiał się ale nie zaskakiwała płyta główna dyski napędy
ok ale płyta nie, dopiero jak wyłączyłem zasilanie wyłącznikiem z tyłu
zasilacza plyta startowała i wszystko działało. I po wyłączeniu komputera
znów to samo nia dał się włączyć dopóki nie pstryknąłęm włącznikiem z tyłu
zasialcza wtedy się włączał. Zamieniłem zasilacz na inny i za pierwszym
uruchomieniem było ok wyłączyłem kompa i potem się włączył myślałem, że
wszystko ok zawiozłem do klienta ale niestety nie chce się też włączać żeby
włączyć trzeba pstryknąć włącznikiem z tyłu i wtedy zaskakuje. Czy są na to
jakieś ustawienia może w BIOSIE (ale wątpię) według mnie padnięta płyta
główna co Wy na to??