Re: Laptop Fujitsu Siemens - wady...

Autor: Paweł Guć <usterk_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 18 Jan 2006 - 00:33:24 MET

red napisał(a):

> No to napisze, ze mam dwa notki - w "mniej markowym" według Ciebie
> Aristo po znacznie dłuższym czasie niż 3 tygodnie nie ma żadnego
> wymienionego przez Ciebie problemu, a bateria trzyma deklarowane 4,5h,

Tylko się cieszyć - ja nie chciałem czegoś "mniej markowego" bo
widziałem takie laptopy po 2 latach używania... Trochę się przejechałem
myśląc że Fujitsu Siemens jest lepszy. Choć dalej mam nadzieję że tak
jest i że to było tylko pierwsze starcie i dalej będzie już dobrze.

> no i kultowego IBM T23 - trzeba przyznać, że z tym notkiem można robić
> praktycznie wszystko, a upadki to prawie na porządku dziennym są :)

Nie kupiłem T23 tylko i wyłącznie ze względu na to że mogłem na niego
dostać max 3 miesiące gwarancji... - Kto wie, może trzeba było kupić T23

--
Pozdrawiam,          # Są takie słowa, które potrafią otworzyć każdy  #
Paweł 'usterk' Guć   # pysk, słowa boleśniejsze od kopnięcia w brzuch,#