Re: znak euro w notebooku acer

Autor: Jacek S. <senwrebz_at_zbjvzl.avr>
Data: Wed 18 Jan 2006 - 00:00:37 MET

PSYLO wrote:

> Jak Ci się nie chce sprawdzać w archiwum to przynajmniej z łaski
> swojej czytaj tych kilka tematów w dół. Dopiero co był poruszany ten
> temat ("Ojro" wysłany przez użytkownika 'nemo' 2006-01-16 23:55).

Ej, ale chyba nie o to chodzi autorowi tego posta.
On ma oddzielny klawisz "Euro", i tenże jest nieaktywny. On chce go
uaktywnić, i w sumie słusznie...
A jeżeli i w tym wypadku trzeba używać alta, to IMHO bez sensu, po co
odzielny klawisz, skoro to samo jest pod alt + u? Powinien działać
"normalnie", od pojedynczego kliknięcia, jak każda inna litera w klawiaturze
QWERTY. Tak mi się wydaje.
No ale może nie... Niewiem. Fakt faktem, w Acerach ( i pewno nie tylko )
jest zupełnie odzielny klawisz "Euro".

--
Jacek S.