Re: Ciężko otwierający się laptop, co robić?

Autor: aidahow <asd_at_asd.pl>
Data: Tue 17 Jan 2006 - 22:40:51 MET

Użytkownik <xnicramWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
news:6b75.00000042.43cd610e@newsgate.onet.pl...

> Mam laptopa Acer TravelMate 527TE, jest małe pęknięcie przy jednym z
> zawiasów
> pozatym ciężko się otwiera obawiam się iż pewnego razu ułamie się lub
> zerwie się
> taśma. Co można zrobić aby otwierał się lżej (aż trzeszczy przy
> otwieraniu)?
> Zastanawiam się czy nie wpuścić strzykawką po kilka kropel jakiegoś oleju
> (np
> wazelinowego) do każdego zawiasu, czy to dobry pomysł?

O ile masz dostęp do zawiasu - to jak najbardziej! Bo polanie plastiku od
zawiasu z zewnątrz nic nie da ;) BTW: polecam olej taki jak do maszyny do
szycia - bez kwasowy.

--
[ AIDAHOW: ABIT A8N ULTRA | ATHLON 64 3000+ VENICE | QVC-100CU+ ]
[ 1 GB TWINMOS DUAL | GIGABYTE GF6600GT TF | SAMSUNG 80 GB SATA ]