płatnik ZUS

Autor: Serwis ogłoszeń motoryzacyjnych ww.motokomis.pl <biuro_at_motokomis.pl>
Data: Tue 17 Jan 2006 - 18:23:15 MET

Wita serdecznie
Mam problem z płatnikiem. Podczas wysyłania dokumentów (windows 98;
połaczenie modemowe TP.sa) wyskakuje i okno:

Zestaw dokumentów nr ... nie może zostać wysłany
Wysyłanie zakończyło sie niepowodzeniem
wystapil bład podczas odbierania danych z serwera
Biblioteka Open SSL
error: 140940E5: ssl routines: SSL3_READ_BYTES: ssl handshake failure

Zrobiłem już wszelkie aktualizacje Płatnika od wersji D do wersji F
włącznie. Niestety i to nie pomaga. Co mam z tym zrobić? Gdzie tkwi błąd, w
płatniku czy windowsie. Dla utrudnienia dodam, iż problem wystepuje
wyłącznie przy próbie wysłania dokumentów poprzez modem. Na połączniu
poprzez neostradę dokumenty przechodzą bez problemu. Z odpowiedzi typu
"zainstaluj szybsze łacze z góry dziękuję".

P.S. Przepraszam jeśli N.T.G.