Re: znikające myszy

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 17 Jan 2006 - 17:39:14 MET

> Trzeba było sobie kupić dobr± markow± mysz typu Logitech lub M$,
> a nie tani A4tech ...

Nieco OT.
Kiedys A4Tech robil swietne pancerne myszki, ktore nawet rolki mialy
metalowe. Do dzis dzien dziala mi myszka tej firmy,ktora nabylem kilkanascie
lat temu razem z pierwszym moim pecetem (jakims 386) - i jest ona intesywnie
uzywana aktualnie w starszym kompie z amd k6-2. Z innych ciekawych rzeczy:
dziala mi nadal kupiona wtedy tez klawiatura BTC (uzywam wylacznie jej juz
kilkanascie lat - aktualnie z Athlonem 2800...a wiec przetrzymala pare
komputerow i generacji procesorow). Nie wiem czy aktualnie, ktorakolwiek
renomowana firma robi jeszcze tak odporne akcesoria?

::f::