Re: Plyta ASrock - problem DMA

Autor: Jacek <deminek_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 17 Jan 2006 - 15:56:54 MET

No więc sprawdziłem u siebie ifaktycznie jest tak jak piszesz, są dwa kanały
podstawowe IDE i dwa pomocnicze. Na podstawowych mam dysk SATA II (pokazuje
UDMA 6) a na drugim podstawowym nadrywarkę Teac'a (UDMA 2).

W tym sek, ze komputer ma naklejki zabezpieczajace(serwis) i nie moge
rozebrac obudowy.
Piszesz ze masz takie ustawienia na podstawowym a znajomy ma na pomocniczym.
Czyzby zle podlaczyli w trakcie zkladania komputera? Firma jest dosyc znana,
takie bledy?
Czy w takim razie dysk z nagrywarka jest podlaczony jedna tasma?
Pozdrawiam
Jacek