Re: Program do tworzenia sieci LAN ???

Autor: EdiTon <edi..._at_o2.pl>
Data: Tue 17 Jan 2006 - 14:11:29 MET

Użytkownik "Arrakis" <pawelr@vp.pl> napisał w wiadomości
news:dqip68$o8r$1@news.onet.pl...

> w windowsie od 98 w górę masz udostępnianie połaczenia internetowego.
> Nie potrzeba żadnego dodatkowego oprogramowania. Ale jeśli koniecznie
> chcesz to Kerio WinRoute

mam zrobioną siec, udostepniony internet na dwoch kompach (XP jako serwer i
98SE)... internet śmiga wzorowo jednak nie moge udostępniac i wysyłac plików
miedzy tymi komputerami, w otoczeniu sieciowym (na win98) nie widze XP, nie
moge przez to rowniez drukowac z win98 poprzez drukarke sieciową, nie mozna
grac w gry przez LAN bo występuje bład synchronizacji itd... Z XP uzyskuje
połączenie poprzez Otoczenie sieciowe do win98 jednak jest ono bardzo
wolne...

Dlatego szukam programu ktory by zrobił wyszystko od podstaw, nie wiem czy
ja cos zle skonfigurowalem, sprawdzalem kilka razy i wydaje mi sie ze jest
ok.

--
Pozdrawiam,
EdiTon