Re: jaka karta do 900zl ?

Autor: fanto2 <fanto2_at_02.pl>
Data: Tue 17 Jan 2006 - 10:39:15 MET

byly ostatnio na allegro za 900zl x800gto vivo agp ale niestety aukcja sie
skonczyla i nie kupilem. ale byla bardzo dziwna sytuacja dla mnie poniewaz
gosc ktory sprzedawal mial 29 tych kart ,sprzedal 10 czyli 19powinno mu
zostac a upieral sie ze nic nie ma. na innej jego aukcji zobaczylem 17
kart x850@16 ale za 1169zl... moze podmienil biosy i....

czyli 6800gt bedzie tak szybki jak x800gto@16 ?