Re: nForce4 ultra

Autor: Halibut <halibut.kmac_at_o2.pl>
Data: Tue 17 Jan 2006 - 01:42:21 MET

Użytkownik "Maciek" <maciek@nospam.pl> napisał w wiadomości
news:dqhd51$nhl$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ten firewall ma błędy - poszukaj w sieci, ostrzegają przed nim. Część
> programów dziwnie z nim działa (np. łykają coraz więcej pamięci) i
> jedynym ratunkiem na to jest odinstalowanie tego firewalla i
> zainstalowanie czegoś innego.

Widzialem ale zbyt pozno, niestety natknalem sie na nie dopiero po zakupie.
Wyglada na to, ze nie jest to tylko moj problem i dotyczy takze plyt na
nForce4 innych producentow :(

> Teraz mam nową instalację
> W2000 i sterowniki ściągnięte ze strony NVidii (6.70) - wszystko jako
> tako chodzi, ale do tego firewalla jakoś nie jestem przekonany. Używam,
> bo jest za darmo.

Dziwne, pod XP na tej wersji sterownikow nie dziala. Szkoda, pomysl
sprzetowego firewalla dobry, gorzej z wykonaniem. Pomijajac bledy w
transmisji ;) firewall nie jest zbyt przyjazny w konfiguracji - IMHO
interfejs webowy to nietrafiony pomysl.

--
pozdrawiam
Krzysztof