nForce4 ultra

Autor: Halibut <halibut.kmac_at_o2.pl>
Data: Tue 17 Jan 2006 - 00:51:46 MET

Witam,
    Mam plyte Asusa A8N-E z nForce4 ultra. Wszystko dziala ok poza jednym -
teoretycznie interfejs sieciowy obslugiwany przez ten uklad powinien
zapewniac dodatkowo sprzętowy firewall (nvidia active armor). Niestety po
uruchomieniu pojawiajš się błędy w transmisji - nie sposób œcišgnšć
większego pliku bez błędów crc. Próbowałem na kilku wersjach sterowników
nVidii (w tym najnowszš 6.70 ) i nic.

    Czy komukolwiek dziala ta funkcja poprawnie (niekoniecznie na tej
plycie) i tylko ja mam pecha?
    Czy tez nVidia (lub asus) wypuscila bubel (natknalem sie na pewne
informacje o pewnych problemach z firewallem, niestety dopiero po zakupie)?

--
pozdrawiam
Krzysztof