Re: Brak portow USB

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Mon 16 Jan 2006 - 23:28:49 MET

Przembo napisał(a):
> Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał

> Niestety, w biosie USB aktywne, system tez instaluje koncntrator.
> Oczywiscie Windows twierdzi ze: "To urzadzenie dziala poprawnie"...
> Masz moze jeszcze jakies pomysly?
>
> Pozdr

Popraw sterownik. Ostatio gnałem do kolegi któy kupił mp3-ójke, i
pieklił się zemu USB nie dziął i ze mus oddać na gwarancji, to ja w
święta (24.12) gnałem do niego włąsnie w tej sprawie. I cały proble
zbiegł sie do zmiany z "nieobsługiwanego portu USB" na Obsługiwany Port
USB. I cała filozofia. To było na płycie z chipsetem VIA. JEsli masz
opprawnie napisane - poszukaj jakiejs nowej paczki do swojej płyty głownej.