Chyba padnie dysk?

Autor: marciner <marciner_at_tfutfu.poczta.onet.pl>
Data: Mon 16 Jan 2006 - 23:27:08 MET

Witam
Mam następujący problem w dsyku Western Digital WD800JB: zdarzyło mi sie juz
dwa razy, że SMART powiedział, że dysk siada i zrób czym prędzej backup
danych. Za pierwszym razem (około 4 miesiące temu) nic się nie stało, komp
się uruchomił i działał ok. Po tych 4 miesiącach znowu pojawił się ten sam
komunikat SMART i tym razem dane poszły sobie gdzieś. Na szczęście wcześniej
zrobiłem backup.
Teraz jest taka sytuacja, że pousuwałem partycje, sformatowałem dysk i
wydaje się że znowu chodzi ok.
Dysk jest na gwarancji jeszcze przez pół roku i zastanawiam się czy go
reklamowac już, bo niby wszystko teraz jest ok. Jak go w sklepie podłaczą to
mogą powiedzieć, że jest w porządku.
Jak to sprawdzić, że coś z tym dyskiem jest nie tak? Jakis progarmik może?

Pozdrawiam

=marciner=