Pci express prędkosc drugiego portu

Autor: C&C <celjusz1_at_onet.pl>
Data: Mon 16 Jan 2006 - 22:35:34 MET

Mam pytanie co do drugiego portu pci express mianowicie chodzi o to ze
zalozylem pasywne chlodzenie na mostek ale przez to musialem przelozyc karte
do drugiego portu pci espress na plycie Abit fatal1ty sli a karta to X800
gto2 256 mb z odblokowanymi 4 potokami (razem 16) no i nie jestem pewnien
ale wydaje mi sie ze na drugim porcie dziala wolniej a porownujac do innych
tego typu kart w benchmarkach znalezionych w necie wypada gorzej niz bez
odblokowanych potokow. No i moje pytanie czy jest to przyczyna ze jest to na
drugim PCI - E czy istnieje inna tego przyczyna, moze powinienem zamienic na
sli- mode?? tak dla wiadomosci o predkosci dzialania to bec OC mam
odpowiednio w benchmarkach
3dmark 2001 20500 pkt, 2003 - 9500pkt i 2005 - 4566 pkt. Dzieki za
odpowiedzi