chłodzenie pentium 1

Autor: d852 <daro852_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 16 Jan 2006 - 21:01:15 MET

Witam raz jeszcze.
Niedawno pisałem o hałasującym wiatraczku w komputerze klasy Pentium 1 ( 133
Mhz ), który służy mi do nauki linuxa. Za Waszymi ( za które dziękuję )
radami wymieniłem wiatraczek w zasilaczu i komputer jest cichszy... ale nie
tak cichy jak myślałem. Okazuje się, że połowę poprzedniego hałasu generował
( i generuje ) wiatraczek od procesora. A teraz do rzeczy :
Słyszałem, że procki takie jak pentium 1 można chłodzić przy pomocy tylko i
wyłącznie radiatora. Chciałbym to zweryfikować - czy mogę ten cholerny
wiatraczek rzeczywiście wywalić w cholerę ?

Pozdrawiam.
Darek.