bluetooth

Autor: padre <ks-m_at_gazeta.pl>
Data: Mon 16 Jan 2006 - 20:51:40 MET

Witam,
wiem ze ten temat juz byl, jednak nigdzie nie znalazlem doladnej
odpowiedzi. Chodzi mi o "dopasowanie" sluchawki blutooth pod adapter usb
bluetooth. Chodzi mi o rozmowy skype poprzez sluchawke bluetooth, wiem
ze jest to mozliwe, jednak nie kazdy model sluchawki dziala w takiej
konfiguracji. Czy ktos miał do czynienia z takim działającym "zestawem"
?? Jesli tak to proszę o konkretny model sluchawki.

Pozdrawiam i z góry dzieki za odpowiedź.