Jak pogodzić Touchpad z Myszą

Autor: Shreek <SP_at_M>
Data: Mon 16 Jan 2006 - 20:14:20 MET

Witam

W notebooku compaq armada 1750 mam touchpada.
Skonfigurowałem go tak aby bez odrywania palca móc obsługiwać cały ekran.

Podłączyłem mysz Logitech Cordless Plus ...
Włożyłem klucz USB do portu i zainstalowałem sterowniki.

Po instalacji okazało się, że mysz przesuwa bardzo szybko kursor przez co
jest nieprecyzyjna więc zminiejszyłem szybkość przesuwu kursora w driverze
myszy.

Niestety odbiło się to na touchpadzie - teraz aby przesunąć kursor z jednego
boku ekranu na drugi muszę wykonać ze cztery pełne przesunięcia po
touchpadzie.

Czy jest możliwość takiego skonfigurowania sprzętu aby ustawienia touchpada
i myszy nie wpływały na siebie?
System Win98SE.

--
Mirosław