Re: Plyta K7S5A a drukarka Epson

Autor: Piotr_M <ridan_at_gazeta.pl>
Data: Mon 16 Jan 2006 - 19:04:23 MET

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac.wytnij@go2.pl> napisał w wiadomości
news:t2gmyflmnezk.dlg@irish.pl...
> Zaraz reinstalacja sytemu. A jakbyś spróbował najpierw ze dwóch
> innych sterowników do drukarki? Ponadto, skoro nie działa ci też i
> inne urządzenie USB to ja bym sprawdził najpierw czy działa
> jakiekolwiek. Bo może to znaczy że trzeba przeinstalować/zainstalować
> stery USB dla płyty. Też ich jest parę wykonań.

Sciągnąłem jakies od SIS ale przy probie instalacji wyskakuje info że mam
juz nowsze stery.
Może jakis link do porządnych sterów pod K7S5A Pro? Googlowałem i nic
ciekawego nie mogłem znaleźć.
 Zreszta aparatu cyfrowego Casio tez na USB nie wykrywa.

Cholera na dodatek zjarał mi sie wczoraj mój komputer. Byl tylko błysk
koło CD-romu i smród.
Zasilacz do wymiany, płyta główna też(ECS L7VTA) HDD 80 GB
zjarany -systemowy(na szczęście mam na DVD obraz partycji C, ocalał HDD
slave 40 GB, grafika GF4-zjarana, CD-rom spalony, nagrywarka NEC DVD tez
spalona :( na szczęscie procek Duron 1.8 osalał i 2 x 512 DDR tez cała.

Podłączyłem na razie kompa mojego syna ale przez ten USB nie moge
drukowac dokumentów.

Ech, tylko koszty i koszty i ten zasrany USB :(

Pozdrawiam,

--
Piotr