Re: Dysk SATA II + SATA I = RAID 0

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak[a>
Data: Mon 16 Jan 2006 - 18:40:02 MET

Gregi <greg@wXkXngs.pl> wrote:

> A moje pytanie - czy jak podlacze ten dysk (SATA II) do mojej plyty,
> to czy bedzie on dzialal ? Oraz, czy da sie utworzyc macierz RAID 0 ?
> I czy bedzie ona dzialala jak trzeba :)

Niektóre kontrolery SATA firmy VIA mialy problemy z dyskami SATA II,
rozwiazaniem jest przestawienie zworki na dysku w pozycje wymuszajaca tryb
SATA I.

Natomiast robienie raid na roznych dyskach jest khem mozliwe, tak jak jazda
samochodem na różnych oponach. Najlepiej sprzedaj stary dysk dołóż te pare
złotych i kup dwa identyczne.

--
pozdrawiam
      Mikolaj