Bios do grafy

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Mon 16 Jan 2006 - 17:51:58 MET

Mam problem.Kupiłem ostatnio GF4Ti4800SE i potrzebuję do niej nowego
biosu,tzn. sytuacja tego nie wymaga ale mam taki kaprys ;).No i problem
polega na tym że nie wiem jakiej firmy biosu użyć.Karta jest nieopisana a
everest równierz nic nie wyjaśnia co do modelu.Czy są jakieś uniwersalne
biosy,ewentualnie jakieś programy do przerubki biosu na karcie.Chodzi mi
głównie o przetaktowanie karty na stałe.Z góry dzięki za info i proszę nie
odsyłajcie mnie na gogle bo niby od czego jest ta grupa ;)?
pozdrawiam
Botanix