Re: Laptop z ektanem panoramicznym czy normalnym?

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Mon 16 Jan 2006 - 16:27:48 MET

Markus Sprungk wrote:

> Zapewniam Cię, że mylisz się w całej rozciągłości

Oczywiście, że sie myli - pogra sobie, tylko jeśli gierka nie będzie
potrafiła się przeskalować do panoramy, bo brak rozdziałki to wygląda to
  bardzo kiepsko.
Druga rzecz to, o czym pisze ToMasz - panoramy to właściwie jakiś wymysł
do notebooków, w stacjonarnych przeważnie jest 4:3. Tak wiem, pojawiają
się tam jakieś panoramy stacjonarne, ale to nieznacząca mniejszość.

--