Re: Problem z P4 ???

Autor: Tomasz <labeo7_at_poczta.onet.pl_usun>
Data: Mon 16 Jan 2006 - 15:24:15 MET

Użytkownik "Cyki" <kosnomarcin@tkdami.net> napisał w wiadomości
news:dqg3b7$se0$1@dami.com.pl...
> Witam mam płytę główna Asus P4T a w niej procesorek P4 1.4Ghz i nie moge
> odpalic w/w zestawu procesor wygląda jak nówka nie ma żadnych ukrószeń
> jądro
> całe podpaleniu wiatrak na procesorze się kręci na karcie graficznej też
> słychać pikniecia w głośniku jak sie uruchamia ale nie ma obrazu
> sprawdzałem
> na innej karcie graficznej i jest to samo co może być przyczyna płyta
> uszkodzona czy procesor może ktoś wie mam nadzieje że dobrze wszystko
> opisałem Pozdrawiam

tak sie sklada, ze mam tez zestaw z taka plyta i procesorem. W instrukcji do
plyty glownej masz kody bledow
AWARD BIOS Beep Codes:
One short beep when displaing logo - No error during POST
Long beeps in an endless loop - No DRAM installed or detected
One long beep followed by three beeps - Video card not found or video card
memory bad
High frequency beeps when system is working - CPU overheated System running
at lower frequency.

Sprobuj moze od zresetowania pamieci C-MOS, najlepiej wyciag na jakas chwile
baterie z plyty.
Sprawdz tez ustawienie zworki JumperFree Mode, moze masz disable i zle
ustawienia zworek konfigurujacych procesor.
Byc moze masz wlozone dwie rozne pamieci lub ktoras zle siedzi lub tez jest
uszkodzona?
Tak czy inaczej musisz pewne rzeczy posprawdzac i napisac wiecej szczegolow.

pozdrawiam
Tomek