ch這dzenie

Autor: Komuch <komuch_at_--USUN-TO--komuch.pl>
Data: Mon 16 Jan 2006 - 13:12:41 MET

Witam

Jak to jest z tym chlodzeniem chipsetu...
Mam NF4 Ultra. Abit wsadzil jakis malutki radiator z wentylatorkiem,
ktory zapierdziela z 5000 obr/min.
Jak sie uporam z niestabilnoscia kompa (kilka postow wyzej), mam zamiar
brac sie za wyciszanie.
No i na pierwszy rzut idzie zasilacz, pozniej chipset i grafika
Tylko czy jak zdejme oryginalne wiatraki/radiatory, to czy nie trace
gwarancji ? (gdzies slyszalem, ze tak wlasnie jest)

Do tego zapytam Was jeszcze ... czy ten:

Nada sie, zeby go wsadzic na chipset i grafike (Asus Radeon X700)

Fajnie by bylo, jakby to wystarczylo, zeby nie dodawac do tego zadnych
wiatrakow.
Mam zamiar wsadzic jeszcze dwa na obudowe ( z przodu i z tylu), ktore
wymusza cyrkulacje - tylko czy to wystarczy ?

Pozdrawiam