MemTest - zacięcie ?

Autor: Komuch <komuch_at_--USUN-TO--komuch.pl>
Data: Mon 16 Jan 2006 - 09:52:09 MET

Witam

Testuje sobie pamiec memtestem. Tak jak zalecaja, wylaczam programy,
ktore dzialaja w tle - oczywiscie te ktore moge wylaczyc.
Testuje sie pamiec cholernie dlugo, nawet i caly dzien.
Niestety nie moge go wylaczyc pozniej (komp tak jakby sie zawiesza)
Przez to nie moge sprawdzic czy faktycznie pamiec jest walnieta.

Normalnie tez na tych pamieciach nie pracuje zbyt stabilnie.

Jak zaloze 256MB PC400 GoodRam, to pracuje stabilnie.

Moja konfiguracja to PDP Patiot 2x512MB CL2.5, Abit KN8 Ultra (NF4-Ultra)

Teraz pytanie - czy mam uznac, ze to pamiec walnieta ? Skoro dziala
stabilnie jak zaloze inna...
Walcze z komputerem juz od niespelna miesiaca, pracuje niestabilnie.
Czesci zakupilem w Komputroniku, moge im wyslac caly komp, ale chca kase
za ekspertyze. Nie mam pewnosci czy to plyta czy RAM.
Wole wyslac tylko jedna czesc, ktora jest walnieta.

Z gory dzieki za info.

Pozdrawiam