Re: zasilacz do sterego komputera

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 16 Jan 2006 - 00:15:46 MET

> Czyli jak rozumiem zasilacze ATX nie posiadają jakiejś dodatkowej wtyczki
> z 'zasilaniem' typu AT ?

Mam plyte baby-at (z amd k6-2) , ktora umozliwia podlaczenie zarowno
zasilacza at jak i atx. Czyli technicznie jest to wykonalne chyba, tzn.
zasilenie plyty baby-at zasilaczem atx. Sam jestem ciekawa czy sa jakies
przejciowki atx->at?

> Ryzyko jest takie, że kupię taki sam jak mam, czyli w 100% sprawny, za to
> głośny.

To nie ryzyko. To raczej pewnik, o ile bedzie w takim sasilaczu oryginaly
kilku(nasto)letni wiatrak :/

> Mogę jednak dać te 2 stówy jeśli w zamian za to otrzymam gwarancję ciszy w
> pokoju.

200 zl NA ZASILACZ DO PENTIUM 1?! (nie no,musialem krzyknac)

::f::