Re: zasilacz do sterego komputera

Autor: d852 <daro852_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 16 Jan 2006 - 00:11:52 MET

Użytkownik "::-:: dysmorfofob ::-::" <lookas2002@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:dqek7c$935$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Znam ten bol. Wlasnie reaktywuje P100 do eksperymentow linuksowych i
> zasilacz (ponad 10-letni) niezle wyje. Dodatkowo wiatrak w nim ma b.
> male lopatki w porownaniu do wspolczesnych konstrukcji, na szczescie
> wymiary wiatraka sa stadardowe. Reasumujac: wymien sam wiatrak i
> ewentualnie spowolnij go (np. dioda zenera) albo daj wiatrak z regulacja
> obrotow. Tak bedzie najprosciej chyba.

Też myślałem nad wymianą wiatraka, ale się na tym zupełnie nie znam.
Pewnie sam wiatrak bym wymienił ( pod warunkiem, że nie pojawiły by się
jakieś niespodzianki ), ale o dokładaniu jakichś diod zenera, to lepiej w
moim przypadku zapomnieć. Wolę kupić, tylko czy są jakieś zasilacze ATX,
które obsługują również standard AT ?
A może jakieś przejściówki ( jeśli to tylko kwestia wtyczek a nie wielkości
napięć ) ?