Re: jak przetestowac laptopa?

Autor: Shreek <SP_at_M>
Data: Sun 15 Jan 2006 - 21:40:46 MET

Użytkownik "Stach - SaTooT" <satootWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
news:0c94.0000014a.43caa487@newsgate.onet.pl...

> A ile to-to kosztuje?
> [tak ciewak jestem]

Z tego co gdzieś widziałem to od 100zł zaczyna się taka usługa ściągnięcia
hasła z biosu.
A w serwisie to pewnie dużo więcej.

Jeśli ktoś lubi i umie grzebać w sprzęcie to może próbować zrobić to sam ale
potrzebne umiejętności mogą być różne w zależności od sprzętu. Od zrobienia
klucza LPT z odpowienimi zworami do wylutowania i przeprogramowania pamięci
BIOS'u.
Oczywiście i są takie notebooki, w których wystarczy wyjąć bateryjkę...

Jak działa w tym zakresie SONY VAIO to nie wiem.

Mirosław
GG: 1119311