Re: panelik do wiatraków

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sun 15 Jan 2006 - 21:09:03 MET

zalegalizować wolny (c)handel napisał(a):
> czy możecie mi wskazać jakiś fajny (oczywiście bajerancki toć po to to
> wymyślono) panelik 5,25'
> z możliwością regulacji obrotów 2-3 wiatraków?
> najlepiej z jakimiś wskaźnikami prędkości wiatraków...

Przeglądnij:
http://4max.com.pl/pgrupa.asp?gg=82&g=124
http://www.cooling.pl/index.php?cPath=31_33

I wybierz co Ci najbardziej odpowiada cenowo, wizualnie,
funkcjonalnie... Jest też sporo testów tego typu urządzeń na polskich
vortalach technologicznych.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
B.2160MHz | NF7 | 360-202-DF | SP1614N | 9600Pro@560/630