Re: LCD = shit?

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 15 Jan 2006 - 19:13:50 MET

JU napisał(a):
> Uważam, że dobry monitor CRT ma lepszy obraz niż każdy LCD. Była do
> niedawna
> taka seria monitorów "z wyższej póki" Philipsa. Miały w oznaczeniu
> literę P.
> Były one z 1,5 czy więcej raza droższe niż podstawowe monitory Philipsa,
> jak
> i monitor innych producentów (LG, NEC itd.). W firmie mamy taki monitor o
> rozmiarze 19". O ile pamiętam ma oznaczenie 109P. Rewelacja! Obraz żyleta i
> wspaniałe kolory. Do dziś nie widziałem monitora, który miałby lepszy
> obraz.
> [...]
Ok, nie chbezie ten CRT i LCD 19"

LCD - waży 6KG CRT - 19KG - masz półke która utrzyma ten ciężar?
LCD - 50W CRT 150W - Kto zapłaci za prąd?
Zakałdamy że siędze codiznnie 8 godizn przy monitorze
to jak by nie pt=atrzec koszt uzywania CRT bedzie wysoki - trzebaz aczac
oszczedzac prad i wszelakaenergię bo sie tak rozochocimy na
marnotrawienie pradu ze ewentualny kryzys bedzie bardziej dotkliwy. Jak
narazie to USA przoduja w marnotrastwie energii