Re: jak przetestowac laptopa?

Autor: Shreek <SP_at_M>
Data: Sun 15 Jan 2006 - 18:11:50 MET

Użytkownik "Broer " <broer@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dqdv52$a3r$1@inews.gazeta.pl...

> Jam mi sie kiedys Ram zepsuł na zwyklym kompie, to bledy glownie w
gierkach
> wystepowaly i to po chwili grania! Ale moze sa jakies programy do testow.

Do RAM to np. MemTest.
Program robi dyskietkę bootującą - jednak pełny test trwa bardzo długo.

PS:
Sprawdź czy na biosie nie ma hasła (są różne poziomy dostępu: user,
superuser), bo później możesz mieć baaardzo duży problem.
Nie wiem jak w tym vaio ale często do biosu nie da się wejść "normalnie" a
trzeba mieć specjalną dyskietkę...
W większości notebooków wyjęcie bateryjki od biosu NIC nie daje

--
Mirosław
GG: 1119311