Zestaw do biura

Autor: GB <nospam_at_com.pl>
Data: Sun 15 Jan 2006 - 17:55:12 MET

Witam

Mam zamiar zamówić komputer do biura - zastosowania typowe, Excel, Word
(zamiast tego być może będzie Open Office), poczta, www itp. Czyli bez
szczególnych wymagań wydajnościowych. Zależy mi przede wszystkim na tym, aby
komputer był _stabilny_ i tani.
Przeglądając dostępne oferty gotowych zestawów, zwróciłem uwagę na poniższy

Procesor: Intel Celeron D 346 (256 KB L2 cache, 3,06 GHz, 533MHz FSB)
xD-Bit, EM64T
System operacyjny: Microsoft Windows XP Home PL
Płyta główna: VIA P4M800, złącze AGP 8x
Pamięć RAM: 512MB DDRAM 400MHz
Napędy:
Dysk twardy 80 GB, 7200 obr/min
Nagrywarka DVD+/-RW z technologią Dounle Layer (zapis: 16xDVD+/-R, 8xDVD+RW,
4xDVD-RW, 4xDVD Double Layer, 48xCD-R, 24xCD-RW; odczyt: 48xCD-ROM,
16xDVD-ROM)
FDD 3,5" 1,44MB
Karta grafiki: zintegrowana S3 UniChrome Pro
Dźwięk: 6 kanałowy (5.1)
Komunikacja:
Karta sieciowa LAN 10/100 Mbps
Interfejs:
6 portów USB w standardzie 2.0
port równoległy
port szeregowy
dwa gniazda PS/2
Obudowa: MiniTower ATX
Klawiatura: multimedialna
Mysz: opytczna z rolką
Oprogramowanie:
Cyberlink PowerDVD 5.0 PL 5.1 Channel Vobis Edition
Program do obsługi nagrywarki Nero Suite 6.5.
Norton Internet Security 2005 AntiSpyware Edition (wersja 90 dni) z
możliwością dokupienia upgrade
Inne: Podręcznik Użytkownika
Gwarancja: 2 lata

Cena 1699 zł wydaje się OK.
Co sądzicie o tym zestawie. Szczególnie interesują mnie opinie nt
proponowanej płyty (zapewne chodzi tu o ASROCK P4vm800). Jak spisuje się ta
zintegorwana karta graficzna? Czy obraz jest dobry (ostry)? Do tego zestawu
chcę dodać monitor LCD "17 Samsung Syncmaster 710N simple - cena 999 zł.

Proszę o opinie.

Pozdrawiam
GB