Re: Urządzenie wielofunkcyjne Lexmark, tusze.

Autor: <<--JR-->> <misiu_at_zpoludnia.pl>
Data: Sun 15 Jan 2006 - 16:02:01 MET

> Czy ktoś może do tego ustrojstwa Lexmark X1170 napełniał kartridże jakimiś
> tuszami zastępczymi? W tym typie kartridży to w ogóle możliwe? Jakieś
> doświadczenia, uwagi mile widziane, może linki z zestawami tuszy.
> --

Posiadam X5130 -- podobne urządzenie tylko większe.
Po jednym napełnieniu kartridże nadają się do wyrzucenia i zdarzyło się też
że zanim zużyłem tusz który dopiero co wlałem kartridż diabli wzieli .
Być może sprzedano mi jakieś badziewie zamiast tuszu lexmarka .........
Osobiście wole kupić na allegro nowy kartridż ( tu ceny są do przyjęcia )
niż wyprawiać cuda na kiju podczas napełniana .