Re: Którą kartę wybrać??

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Sun 15 Jan 2006 - 14:55:03 MET

> To jaki zasilacz powinienem kupić? Chciałbym wydać na niego jak najmniej,
> bo
> musi mi wystarczyć na Radeona 9700. Jeśli możecie to podajcie mi link z
> allegro
> na tani i dobry zasilacz, który bez problemu obsłuży mój sprzęt. Przyznam,
> że
> nieznam się na zasilaczach, więc proszę o pomoc w tej sprawie:)
>
> Jeśli chodzi o grafikę to chyba wybiorę Radeona 9700 z 256bitową szyną
> pamięci,
> cenę ma niewiele wyższą od R9600 Pro, ale jest to chyba opłacalne.

Jest opłacalne patrz tu
http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/Radeon_9700/ati_radeon9700.html
nalezy zwrócić jednak uwagę że dzięki 256bitowej szynie do pamięci przewaga
9700356bit nad R9600Pro będzie rosła jeszcze bardziej wraz z większą
rozdzielczością.Dlatego jest to według mnie najrozsądniejszy zakup za te
pieniądze.