Re: 12 V - 5V = 7V - czy to bezpieczne dla zasilacza?

Autor: <grvby_usun_to_at_wp.pl>
Data: Sun 15 Jan 2006 - 14:05:54 MET

Użytkownik "PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> napisał w wiadomości
news:dqd7aj$pnv$1@inews.gazeta.pl...

> Po podobnym wypadku (zasilacz Chieftec HPC-360-202-DF) stwierdzam, że
> nic się nie stanie :) Oczywiście poza wyłączeniem się wszystkiego w
> ułamku sekundy.

ja mam identyczny zasilaczyk płyte epoksa na kt600
na takich kabelkach chodzą wszystkie wiatraczki!!!
no, jednen chodzi na takim z oporniczkiem od zalmana
ale reszta (4 pozostałe) biegaja na takich kombinowanych - dodatkowo
rozgałęzionych

działa tak od 2 lat

wyciszyło kompa ekstremalnie za cenę 3 wiatraczków za 15 zł sztuka i 2
kabelków po 3 złote.

po lekturze powyzszej dyskusji wniosek mam jeden - zamienię za rok wiatraki
taniutkie na zalamny za 23 złote sztuka i zostawię jak jest.na kolejne 3
lata.

dobrze myslę?
no bo zwarcie niby jak, chyba ze względu na zuzycie wiatraczka?

grvby