Re: składam kompa, pomożecie?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sun 15 Jan 2006 - 12:48:04 MET

ALpaczino napisał(a):
> zależy mi żeby miała i PCI Express i AGP, SATA3 mile
> widziane

Hehe :) I co jeszcze? ;)))

> zasilacz - ??? nie wiem co wybrac, obecnie mam ModeCom 350 ale jest
> glosny strasznie

Tagan przykładowo.

> obudowa - cos ergonomicznego i przemyslanego w srodku, w obecnej
> obudowie np moge umeiscic tylko dwa dyski twarde, niskiego (32 cm)
> (czyli pewnie tylko dwa wejscia na 5,25) i z wyswietlaczem LCD z przodu
> pokazujacym kompa. Jakby dobrze wyciszala to tez by bylo super.

Panie, takie rzeczy to tylko w Erze.
Przemyślana, mała, pojemna, wyciszona i jeszcze z wyświetlaczem?
Po pierwsze - im większa obudowa tym lepsza.
Po drugie - po co Ci ten wyświetlacz? Możesz sprecyzować?

Relatywnie niskim kosztem możesz kupić obudowę Chiefteca, a to już jest
solidny sprzęt. Nie są jednak małe i nie mają żadnych wyświetlaczy
(które de facto są z reguły atrybutem tanich "odpustowych" obudów).

> procesor - tu myśłałem o AMD 64 z 939 + jakis cichy cooler do tego,
> prędokość zależy od tego ile kasy się wyda na resztę ;)

I słusznie.

--
[  PSYLO | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl  ]
[ Barton 2160MHz | NF7 | 2x256MB | 360-202-DF ]