problem z kabelkiem, czy kartą? pilne

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Sun 15 Jan 2006 - 09:50:25 MET

Było już kilka osób z podobnym problemem, ale potrzebuję szybko
odpowiedzi - szczególnie co w ogóle może być problemem...

1. Monitor zmienia kolory - np. staje się niebieskawy albo szybko
migocze, gdy poruszam kablem przewijają się niebieskie paski, czasem
zmienia kolor całkiem na niebieski, czasem (nareszcie) wraca do normy.
2. Kabel jest nowy.
3. Co ciekawe podobną rzecz miałem na poprzednim kablu (i poprzednim
monitorze), stąd zastanawiam się, czy powodem nie może być karta graficzna.
4. Kabel, gdy się go dotknie drży, podobnie drży płytka przy wyjściach
karty graficznej (czyli chyba cała karta).

Co zrobić? Zmienię kabelek i sprawdzę czy coś pomoże (na DVI nie
przejdę, bo karta graficzna stara), ale czy to nie czasem problem karty
graficznej (stary GForce2 ze zdezelowanym wiatraczkiem)? :| Czy jest też
możliwe, że coś zakłóca? Odsuwałem już od kabla monitora wszystkie inne
kable (trochę kłopot mam z kablem zasilającym monitor, bo musi być
blisko), wyłączałem wzmacniacz (kabel był dość blisko), ale nic to nie
dało. Teraz obraz nabrał niebieskawego odcienia i tak pozostał... Pewnie
jak trochę czymś ruszę to na nowo będę miał dobry obraz...