Re: Laserowa - kiepska jakość wydruków po napełnieniu

Autor: Grzechu <sgp_at_klub.chip.pl>
Data: Sun 15 Jan 2006 - 00:39:34 MET

Użytkownik "Paweł Galiński" <galinski.p@wp.pl> napisał w wiadomości
news:dqb9up$b6v$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Efekt : wydruki z wyraznymi jasnieszymi pasami wzdluz kartki, dosc
> nierowne.Wsypana zostala prawie cala zawartosc ( 200g) .
>
> Co robic aby to jakos naprawic / zmniejszyc negatywne skutki ?

Siedzę trochę w regeneracji - z 10 tonerów już zregenerowałem i Twój problem
polega na braku chęci przeszukania netu i dowiedzenia się czegoś o
regeneracji.

A więc, każdy toner składa się z wielu elementów. Jednym z nich jest listwa
wiper blade oraz rolka magnetyczna, które w twoim przypadku nie zostały
wyczyszczone.

Co musisz zrobić, ano rozłożyć całkowicie toner na części pierwsze.
Przeczyścić wszystko sprężonym powietrzem. Metalową listwę wiper blade można
wyczyścić acetonem technicznym (nie zmywaczem do paznokci bo ma dodatki).
Bęben najlepiej delikatnie wyczyścić ze starego proszku ręcznikami
papierowymi. Jak wszystko będzie się "świecić" składasz z powrotem w
odwrotnej kolejności, nasypujesz proszku ale nie kg tylko tyle ile powinno
być (takie informacje szukać trzeba na necie) i wszystko śmiga wtedy bez
smug itp. niespodzianek.

Taki proces nazywa się pełną regeneracją.

Acha jest jeszcze w niektórych modelach tonerów zbiorniczek przechowujący
resztki tonera. Jak go się nie opróżni to można z czasem nieźle zapaskudzić
drukarkę.

Żebyś uwierzył w to co napisałem to tu masz instrukcje do innych - weź z
nich przykład - a może znajdziesz zbliżony model.
http://www.futuregraphicsllc.com/techguides.php

pzdr
Greg