Re: pakiet oprogramowania do laptopow acer

Autor: xavier <musti20_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 14 Jan 2006 - 22:23:38 MET

witam, kumpel ma 2414 wyglada tak jak 2413 tylko jakas drobna różnica w
konfiguracji chyba je różni, ale nie jestem pewnien, kumpel z tym kompem
dostał OEM XP'a nie wiem jak z pozostałymi płytami (sterownikami). Wiem ze
na początku tez nic nie miał i poszedł do sprzedawcy ze ma naklejke xp'a a
nie ma go na płycie w rezultacie dostał jak pisałem OEMa. Proponuje
skontaktować się z autoryzowanym przedstawicielem i sie zorientować jak to z
tym jest. Napisz co sie dowiedziałeś jak byś dzwonił.

PS, Ja osobiście mam Fujitsu Siemens i mam płyte z backup'em xp oraz płytkę
ze sterownikami wszystkich komponentów, dodatkowo dosłałem 2 płyty z
oprogramowaniem bonusowym (adobe photoshop elements oraz do odtwarzanie plyt
DVD)

Pozdrawiam