Re: Problemy z portami USB

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Sat 14 Jan 2006 - 20:07:09 MET

Behemoth zapodał(-a):
> Witam !
> Posiadam 2 porty USB na płycie glownej,
> pod które zawsze mam podłaczone kamere
> CREATIVE Model NO. CT6840 i modem neo-
> stready Sagem F@st 800,dodam że używam
> sytemu operacyjnego Windows XP z SP2.
> Płyta główna Jetway P4XFCU,512 pamieci.
> Problem zaczyna sie gdy chce podłączyć
> Playera Mp3 Teac MP-200/256 MB,którego
> system często nie wykrywa...Sterowniki
> i pelne oprogramowanie oczywiście jest
> wgrane.Nie wiem czy to jest wina braku
> uziemienia kompa,czy może chodzi o
> napięcie w portach USB.

To wina durnowatej obsługi urządzeń USB przez WinXP - często
to się zdarza szczególnie, jak zmienia się urządzenia przypinane...

Przykładowo: mam podpięte do tylnich gniazd USB urządzenia:
- UPS
- drukarka HP1000

Zamienić wtyczki miejscami - nic nie dziala.
Na przednim panelu: podłączyć do górnego mp3player (Creative) - działa.
Do dolnego: nie działa.
Podłączyć pendrive do dolnego: działa - do górnego - nie działa.
Wszystko rzecz szczęścia i tego, jak WindowsXP obsłuży USB...
(albo też wina wadliwych sterowników do obsługi USB...)

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,