Re: panel przedni w postaci "zaślepki" 3.5" + drobny OT

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sat 14 Jan 2006 - 13:32:50 MET

kosik napisał(a):

> Że te MP3 Playery występują pod wieloma nazwami na allegro :)

Wiem, wiem - znajomy miał _prawie) taki sam. "Prawie", bo różnica
dotyczyła tylko i wyłącznie nazwy z tego co zdążyłem zauważyć. ;) Grunt,
że można na nim muzyki posłuchać i co ma robić, robi dobrze. ;)

> Co najwyzej mogą troche słabo grać, ale to musisz sprawdzić.

Tylko aby sprawdzić musze kupić. ;) Jakoś przyzwyczaiłem się do
zwyczajnych słuchawek w czasach, gdy używałem walkmana Panasonica, tylko
dziwnie wyglądają takie prawdziwe słuchawki przy maleńkim Playerku... ;)
Dlatego pytam - poradzi sobie z nimi?

# /George Orwell - Rok 1984/