Sprawdzić nowszy procesor w starej płycie...

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Sat 14 Jan 2006 - 06:00:34 MET

Mam dosyć już starą płytę głowną MSI 6380 K7T266 Pro2
http://www.msicomputer.com/product/p_spec.asp?model=K7T266_Pro2&class=mb

Chciałbym ją użyć do przetestowania kumplowi procesor
z jego komputera który padł po awarii zasilacza i teraz
niewiadomo co się uszkodziło (zasilacz wymieniony a ten
pecet dalej jest dead). On ma peceta firmy eMachines T2615.
W nim sieci Athlon XP 2600+. Płyta główna jego to ECS L7VMM2.

Plan jest taki, żeby kumpel sobie posprawdzał komponenty
przekładając je do mojego peceta. Ale - moja płyta jest
stara, i nie wspiera procka 2600+. Pytanie moje brzmi:

Czy procek 2600+ "pójdzie" w płycie 6380 tak tylko do testu,
nawet taktowany wolniej ? Czy to jest już inny socket
lub inne napięcia zasilania? Pytam, bo nie mam tu jego
peceta przed nosem - wolę sprawdzić czy w ogóle plan się
uda bo inaczej nie będę się do niego wybierał na tą próbę :-)

Jeśli ktoś się orientuje to proszę o uwagi...