Re: Zestaw do Photoshopa

Autor: KaNo <fluor_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 14 Jan 2006 - 02:15:41 MET

PAndy <pandrw@poczta.onet.pl> napisał(a):

> "Jarosław Grabek" <jarek.grabek@gmail.com> wrote in message

> Kolega tylko tak zartowal... - inwestuj w RAM, potem w dyski (macierz na
> dwoch - czyli striping zwany tez czasem RAID 0) a potem w procesor...

RAID 0 bedzie najlepszym rozwiazaniem do pracy z PS jezeli beda spelnione
dwa warunki:
1. System operacyjny bedzie na osobnym dysku, a plik wymiany PS na RAID 0 -
to przyspieszy prace (mam mozliwosc porownania)
2. Jezeli na RAID 0 beda wazne dane - to koniecznie backup.
Takie rozwiazanie z rozsadna pamiecia (1-2 MB) i procesorem Intela
najbardziej przyspieszy prace z PS-em. Przy karcie graficznej nalezy glownie
zwrocic uwage na jakosc 2D i mozliwosc podlaczenia 2 monitorow - to bardzo
ulatwia prace.
Pozdrowienia.