boot'owanie hp zv 6000

Autor: DomanW <domanw.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 14 Jan 2006 - 00:14:28 MET

Witam

moze ktos spotkal sie juz z takim problemem:
mam laptopa HP Pavilion ZV6000 i nie moge na nim uruchomiz zadnej plyty
boot'owalnej !!!

w Setupie Biosa mam do wyboru tylko urzadzenie: HDD oraz FDD,
NIE MAM NAPEDU DYSKIETEK, z hdd komp statuje normalnie, naped optyczny NEC
DVD-RW pracuje pod windowsem normalnie, nie boot'uje sie nawet plyta HP
System recovery, wgralem najnowszybios do plyty glownej ale to nic nie
zmienilo, dalej bios nie widzi napedu dvd-rw

moze jakas ukryta funkcja ???? klawisz funkcyjny

dzieki z gory za wszelka pomoc
pozdrawiam
Domanw