Re: bezglosne chlodzenie

Autor: ToMasz <witu_at_polbox.KOM>
Data: Fri 13 Jan 2006 - 22:29:23 MET

W wrote:

> bez sensu to jest bo procesor,grafike,dysk można chłodzić pasywnie i
> bezgłośnie,są też pasywne zasilacze

tu sie zgodze. ja mam chłodzenie wodne domowej roboty, zasilacz z 12cm
wiatrakiem, który wolno sie kreci i najgłosniej parcują dyski. wiec
bezgłosnego kompa tak naprawde nieda sie zrobic (*) ale jak komus taki mały
hałas powodowany przez dyski przeszkadza, to chyba raczej powinien
zrezygnowac z posiadania kompa.

(*) wszystko sie da, ale nie z wykorzystaniem popularnych czesci i
stosunkowo niskich kosztów
ToMasz