Re: dla divxow: Co lepiej dokupic - ramu czy lepsza k video?

Autor: emcztery <emcztery_at_ols.vectranet.pl>
Data: Fri 13 Jan 2006 - 22:22:57 MET

romanM napisal(a):
> kompik: PII 400 hz / 64 ramu
> ale divxy na tym niechodza zbyt dobrze = czasem w ogole w najlepszym
> wypadku skakaja
> co lepiej dokupic by filmy chodziy normlanie - lepsza karte video
> (obecnie jest jakas zwykla S2 2 mb)
> czy wiecej ramu (obecnie jest 64)
> ---- znaczy chcialby albo to albo to.. wiem oczywiscie powienien obie
> rzeczy ulepszyc ale w takim wypadku doloze do kompa wiecej niz byl on
> wart :o)
> ktora jedna z tych rzeczy byscie polecili?
>
> z gory dzieki za odp
> pozdro
> [...]
Ja mam komputer z tej samej epoki, ale ja nie mam problemow z ogladaniem
divxow. Moj sprzet rozni sie od twojego karta graficzna (Riva TNT 16MB)
i pamiecia (128MB). Wazne tez w jakich programach odtwarzasz filmy.
Bardzo polecam mplayer( www.mplayerhq.hu ) jest bardzo ciezko sie go
nauczyc obslugiwac, bo jest sterowany z linii polecen. Jednakze istnieja
nakladki graficzne, ktore ulatwiaja obsluge poczatkujacym. Po za tym
jest bardzo dobrze zoptymalizowany i filmy odtwarza na bardzo wiekowych PC.