Re: Rozkalibrowana nagrywarka?

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Fri 13 Jan 2006 - 22:07:27 MET

> Jaka może być tego przyczyna?
> Wszystkie etykiety wypalałem ustawiając w programie taką samą jakość
> wypalania: Best

Z tego co wiem (mogę się mylić, bo dawno o tym czytałem) wszystkie
nagrywarki przez pierwsze ok. 5 nagrań kalibrują laser (te płytki mogą
być gorzej nagrane niż późniejsze). Możesz skasować dane kalibrowania
(przynajmniej w LiteONach [Sony to czasem nie LiteON w innej
obudowie?]), wtedy znów będzie się kalibrował i może tym razem wyjdzie
mu lepiej...