Re: Jaka karte telewizyjna?

Autor: JU <JU_at_dewsa.rtyb>
Data: Fri 13 Jan 2006 - 20:29:51 MET

"*KW*" <wasilewk@neostrada.pl> wrote in message
news:103d5jtjvuuxd.dlg@wasilewk.neostrada.pl...

> Ale jestem domyślny !!!!
> Chodzi o filmy !
> (Choć u mnie na moim monitorze całkiem dobrze się ogląda).
>
> Zaraz wypróbuję.

Mój problem jest może trochę dziwny. Mam 12-letni telewizor, który nie
odbiera mi całego pasma i nie mam kilku kanałów telewizji kablowej.
Konwerterów kablówka już nie dostarcza, a telewizora nie da się przestroić
(głowica sterowana procesorem). Szukam wyjścia z tej sytuacji. Myślę o
stałym używaniu karty tv jako tunera dla telewizora. Jeżeli się nie da,
czeka mnie zakup nowego telewizora.