Re: Socket 754 a 939

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Fri 13 Jan 2006 - 19:10:21 MET

Gathor napisał(a):
> Czy sa semprony na socket 939?

Są.

> Na jakiej magistrali FSB pracuje sempron(64
> bit) i athlon(64bit).

200MHz.

> Co na dzień dzisiejszy lepiej kupić semprona czy
> athlona . Oczywiście mowa o 64 bitach

To, co Tobie bardziej odpowiada i na co jesteś w stanie wydać określoną
kwotę. Generalnie różnice między np. Sempronem a Athlonem 64 na Socket
939 są niewielkie, więc wg mnie można spokojnie zaoszczędzić i wybrać
tańszą opcję. Pod warunkiem, że za priorytet nie postawiłeś sobie
maksymalnej wydajności bez kompromisów.

--
[  PSYLO | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl  ]
[ Barton 2160MHz | NF7 | 2x256MB | 360-202-DF ]